huger man till nån att här tar vägen slut? o hur säger man till nån att hjärtat längtar ut? jag kan inte ljuga för dig.

tja, har städat lägenheten HELA dagen! och är fortfarande inte klar ännu, har städat ur ALLTING har bara o städa ur byrån i sovrummet, damsuga, hänga upp alla kläder, svabba, o lite sånt kvar men det får jag ta imorn när jag har danne till hjälp eftersom gardinstångsfan ville attackera mitt finger så jag inte har känsel i pekfingret och knappt någon känsel i resten av handen, FAKK! ringde 1177 o dom sa åt mig o ta en alvedon.. asså haha skojjar ni? hela fingret är assvullet, har ingen känsel i det fingret alls och resten av handen har ja knappt nån känsel i heller. asså vafan har man 1177 till? råd om smärtstillande eller? herregud. aja blir det inte bättre snart o ja inte kan sova inatt pga smärta så ska dom fan komma hit o hämta mig lyfta ur mig ur sängen o ja ska inte behöva lyfta en fena alltså! så jävla trött på 1177 just nu! aja ska lägga mig i sängen nu har dyng ont, vi hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback