Det är försent att se nått klart, att vända om, det har gått för långt.

Sitter i sängen framför nyheterna o väntar på bonde söker fru, knallade bort till hageby centrum o köpte halstabletter räkor o smarties. Gott gott! Hoppas min hals blir bättre nu:/ idag har ja iallfall varit med D en stund, sprang till hc köpte sista julklappen till syster o köpte även en tröja till mig o sen till stan o lämna tillbaka mina skor ja fick i julklapp för att dom va försmå över foten:/ o sen åkte ja till mina små syskon o fira lite jul, åt AS GOD mat hos A, och bara myste. Nu är ja hemma med hals ont och huvudvärk men så är det varje dag.. Ska lägga mig rätt tidigt idag eftersom ja har möte imorgon kl 11.. O sen kommer D och M hit o vi ska gå på mellandagsrean, mys pys! Aja vi hörs senare eller imorgon kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback