Dag 02 – Min bästavän

min bästis fästis jocke, han och jag kan verkligen prata om allt mellan himmel och jord, oavsett om vi är med varandra eller inte så kan vi snacka med varann om exakt allting, vi skrattar ihop, sjunger allsång i bilen till låtar speciellt våran låt, han är verkligen helt underbar. Han ställer upp för mig och finns för mig oavsett vad det gäller, om jag behöver honom så kommer han till mig vart jag än är, vad än klockan är(om han inte sover förstås) vem han än är med så kommer han till mig och gör mig gladare, finns där så att jag kan prata ut med honom, och så att jag kan gråta ut i hans famn. Vi har kännt varandra sen nyår 07/08 och sendess har jag inte släppt grabben, vi hade en tid då vi inte pratade alls pga en sak, men alla har sina svackor och tufft det var det verkligen men det stärkte våran vänskap rejält, för nu går det inte en dag utan att vi pratar. Han har ett stort hjärta, och han värdesätter verkligen mig. Vi kan sitta och prata i timmar om allt som snurrar i våra huvuden, allt ifrån att sitta och vara ledsna/sura till att skratta så vi knappt får luft, som en gång när vi var med kevin fabbe och anton, dom drog tidigt för att dom hade skola/jobb dagen efter men eftersom ankan o jag var lediga och inte alls trötta så bestämde vi oss för att köpa mat någonstans och sen åka iväg någonstans o äta i bilen, vi satt i flera timmar och bara prata, tror vi satt och snackade i 6 timmar. Han kan prata med mig om allt, för jag ställer verkligen upp för han, jag skulle helt seriöst kunna till han vart han än skulle varit om han mådde dåligt, för han betyder så himla mycket för mig, han är värdefull och har en stor plats i mitt hjärta, och jag är verkligen glad över att jag har honom i mitt liv för nu kan INGEN skilja oss åt! Vi har så himla mycket gemensamt så man kan tro att vi är samma person ibland..
 
-båda hatar när folk smaskar                                  -båda har haft tandställning
-vi gillar samma mat                                               -vi tyker om att göra samma saker
-båda är morgontrötta                                             -båda har bott/bor med endast en (biologisk)förälder
-båda har samma humor                                         -båda har växt upp med endast en (biologisk)förälder
-båda har en katt                                                    -båda börjar känna sig gamla
-vi ogillar samma mat                                              -båda kan många likadana låttexter
-båda har/haft en hund                                            -båda tar studenten i sommar
-båda har småsyskon                                              -vi tycker oftast likadant om saker o ting
-båda har d*******                                                    -båda har bott i åby
-ingen kan stoppa fingrarna i halsen för att spy          -båda gillar samma filmer/serier
 
alltså de finns så himla mycket mer som vi har gemensamt, men det blir för mycket text då och vissa saker får inte komma ut. han är verkligen min bästavän i alla väder, och jag vägrar släppa han, han är en för stor del av mitt liv för att släppa honom. ALLA borde ha en vän som ankan.
 
min absolut bästa, mikka. Har känt denna brud sedan hon sprang i blöjan, vi har inte alltid hållt sams men vi har alltid alltid alltid löst det lika fort som vi blev osams. Vi har skrattat, gråtit, slagits, tjaffsat, och allt de där tillsammans. Hon vet exakt allting om mig, varenda sak även fast vi inte pratar så mycket längre då hon har flyttat och det blir dyrt att ringa varandra och hon inte alltid har internet så vi kan ringa på viber, men när hon har internet så pratar vi oavbrutet om allting, vi sitter och gråter tillsammans i telefonen, skrattar tills vi inte får luft, tar ut ilska, allt, är jag arg på någon och "hatar" den personen hatar hon den tillsammans med mig så jag slipper vara ensammen om det, haha! Vi har hållt ihop i flera år, dock med några svackor då vi inte umgåtts eller pratat men vem har inte sånna? Jag är så stolt över min brutta att hon tog sig igenom allt skit och belv den gamla vanliga mikka igen. Vi hade våra tider förr där vi hade så jävla kul! Försökte komma med i fjortisvideor o när vi kom med blev vi flyförbannade och hota med att anmäla (haha wtf?!) bestämde tillsammans vem vi skulle vara tillsammans med och inte, blev magsjuka samtidigt(spydde på samma gång, först jag då skulle hon hålla mitt hår o då spydde hon också) och tyckte så himla synd om oss själva dagen efter så att vi vägra röra oss från soffan trodde typ vi var döende eller nått haha! sminkade oss, och hade håret på samma sätt. Kommer ihåg när vi prata med en kille och vi satt på golvet mitt i natten och käka pizza och garvade tills vi inte fick luft för att han hade så konstigt smeknamn. Och när vi skulle sätta på bubblor i vattnet och glömmer att man måste sitta i vattnet innan man sätter på bubblorna så det kom vatten över hela badrummet, eller när hon sa att hon hade hittat en asbra solkräm som skyddade men gjorde så att man blev as brun som vi smörjde in oss med och låg o sola hela dagen, när vi kom in på kvällen såg vi hur fläckiga vi var (såg ut som kossor) och då är det brun utan sol hon har lurat på oss, haha! Eller som när vi bestämde hur länge vi skulle vara tillsammans med folk(vi var typ 12år) och på ett nyår när en kille "frågade chans" så sa ja åt han att fråga kl 00.00 för annars var han inte värd mig eller vad jag sa HAHA! Och när vi var på maxi en gång såg vi en tjej som såg helt normal ut i kroppen framifrån och när hon går förbi har hon världens mega röv, det skratta ju vi åt så man tjöt haha! eller när vi träffa crille och totte och vi blandade ihop killarna så när vi kom hem så frågade crille om han fick komma o träffa mig för han var kär i mig, o jag trodde att det var totte så jag sa visst, o så när ja såg ahn vart jag helt jävla missnöjd, så jag bad mikka komma och rädda mig. HAHA! tur att grabbarna bodde i trelleborg eller vad det var! Ae vi har så jävla mycket minnen så det är sinnesjukt! Hon är verkligen allt för mig, jag klarar mig inte utan henne, till henne kan jag ringa och gråta, vara asförbannad, kasta ur mig vafan jag vill och hon finns där o stöttar mig precis som ja gör för henne! Och när jag/hon ringer och är ledsen/arg så blir den andra också ledsen/arg, gråter den ena gråter den andra, skrattar den ena skrattar den andra och vi tänker på exakt samma sätt så att vi till o med avslutar varandras meningar när vi snackar om seceret stuff. Längtar tills hon kommer hem till mig igen så vi kan ha fler tjejkvällar och skratta häcken av oss. 
 
Jag älskar verkligen mina bästisar, ni är dom bästa, och jag backar er rygg vad det än gäller. Jag kan ta en kula för er, för ni betyder så himla mycket för mig. Glöm aldrig bort vart ni har mig, för jag är precis vid er sida hela tiden. Ni är värdefulla för mig, utan er skulle jag inte klara av vardagen, jag släpper er aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback