you know my fears and I know yours.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
förlåt att ja inte bloggat sen igår men har varit sjuuuuuukt seg hela dagen, var uppe till typ halv fem, fem inatt och vaknade halv tolv sovit lite kan jag ju meddela! så är sjuuukt sliten idag, har bara varit hemma hela dagen och myst med min boy fram till typ halv sex, då drog han o träffa sina broes, och jag låg död i sängen o tittade tv, haha har inte orkat göra någonting idag alltså. Adam gabi och robban fråga om ja ville komma på chillkväll förut men ja orka seriöst inte haha! det enda jag orkat gjort idag är pussats, gått o köpt cola, duschat och myst framför tvn. Har seriöst varit fullt upp varje dag, varje minut i två veckor så jag är heeelt slut, så denna dag kör vi på chill kväll med mig själv och imorgon ska jag umgås med härliga människor förutom en person som ska va med.... haha! hörs imorgon eller senare om ja inte kan sova, laterooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback