wild horses I wanna be like you

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tja folket, ligger just nu helt död i min säng, kan inte sitta, knappt gå, aj aj aj.. har vart en fartfylld jäkla helg alltså haha! lördag drog ja, danne, oskar o linne hem till tobbe och chillade järnet, åkte "motorcykel" och hade det kul, söndag bjöd min älskling mig på resturang :') gulligt va? och sen drog vi hem till danne o chillade med tobbe jenny poppe oliver sara o kevin, kevin och jag drog ut på en cykeltur mitt i natten haha! och sen myste danne och jag, vi hade ju ändå 7månader igår. aja nu ska ja se rena rama rolf filmerna som ja fick låna av min man, hörs imorgon om ja hinner! har en middag att göra åt världens snällaste och sötaste svärföräldrar, hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback