new in

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
hej guys, vaknade klockan två idag, och då ringer farmor och ville dra med mig till skänninge, så fick skynda mig på att kasta på mig kläder och göra mig iordning, sen ringde min fästis från norge och ville snacka skit medans ja sprang o tog ut pengar, sen kom min halvfarfar och hämtade upp mig, åkte o köpte pizza(min frukost haha)och medans ja satt i bilen o väntade på att min halvfarfar skulle komma tillbaka efter att ha hämtat pizzan så kommer två killar o störtglor på mig och ler, man ba okeeeeej? what do you want? aja sen drog vi iväg till skäninge, kom dit vid 5 och stannade till klockan nio, oj oj oj va trött man var! men fick med mig lite saker hem. en usatröja, en parfym, en potatissticka, decilitermått, en assnygg väska(min favorit gick sönder för någon dag sen) ett par strumpor, och ett mobilskal, sjukt nöjd! kom hem för typ två timmar sen så ställde mig o gjorde potatismos och köttbullar, var jättehungrig, hade bara ätit två pizzabitar och en mockaruta på hela dagen, nu ska ja mysa ner mig i sängen med lite gott (om jag orkar) och mysa framför tvn. ha det gött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback