Hur kan ett gott skratt förlänga livet när tiden går fort när man har roligt?

cha cha, sorry för dålig uppdate men aa.. idag har jag vart på gymnasiemässan, kom ett par grabbar från real till mig och Elina ganska ofta o sa åt oss att byta gymnasie och gav oss massa från deras skola satte på mig ett nyckelband som det stor real på haha. seriöst, gjorde min dag. vilka knäppisar, jag och Elina garva hela tiden haha. aa kom hem vid 3 och la mig framför sunes jul o somna vaknade för typ två timmar sen laga käk o tvättar, världens hemma fru ju! ska iväg till en kompis senare om ja inte somnar haha. vi får se hur de blir, fanns massa annat folk hos han också o ja känner mig inte sådär as pigg o fräsh så aa vi får se helt enkelt.
Lateeeero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback