bad update...

sorry mates att jag inte har uppdaterat på typ hela helgen men har varit i skåne♥.
fredagen: christer hämta mig o sen var jag med stefan och firathan och var även med baldh, mysiga grabbar :) baldh däcka i sängen när vi skulle se film så stefan och jag försökte väcka honom vilket var typ hopplöst, hah. men tillslut fick vi upp han så när vi gick upp för trappan o bladh var halvvägs upp för trappan så springer han ner igen o släcker o lägger sig över hela sängen igen, haha! så stefan fick väcka han igen.
lördagen: gick o käka bakismat på gärsnäs grillen, och jag smart som jag är beställde pomme o hamburgare men åt endast upp pommen och vart skitmätt, haha. sen kom stefans halv syster med familj o käka marängswiss med oss mysigt.
söndagen: duschade o packade för att sedan åka o lämna stefan hos hans mamma o sen hem till gärsnäs igen o käka smått o sprang in på ica, sen drog vi oss till malmö och käka ordentligt, o christer lämna mig vid tåget. och nu sitter ja här på tåget o typ döör, långtråkigt och skit. inte spec fräscht tåg heller, det var bättre påvägen ner.
imorgon är jag iallafall ledig från skolan, men vet inte om ja ska gå än. pratade med ida o fick ledigt för att ja kommer hem så sent. så blir nog att jobba med saker som jag har kvar, om ja är hemma vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback