VISSA SAKER KAN INET DÖDAS MED KULA

Hej! förlåt för seg uppdatering...
igår vakna jag av att min syster ringde o fråga om hon fick komma så fick kasta på mig kläder o gå o möta henne, o påvägen hem drog vi med oss pizza, satt o käka det, o gjorde oss i ordning o städa rummet o sånt, sen drog vi t maxi & stadium outlet, hahaha.. shit va kul vi hade, gick runt på maxi o kolla saker till dom stängde o käka mat o larva oss, haha. o stadium outlet ska vi ju inte prata om va kul det va hahah annies töntiga musik från typ 50talet sattes på på högsta volym inne på stadium hahah. tur att man bara skulle lämna tillbaka en tröja :)
sen drog ja hem ladda telefonen o bättrade på sminket, o så ut o träffa grabbarna, oskar linus & danne, kolla film o prata hela natten, drog hem vid fem i morse somna vig sju o vakna nu typ haha.
jaja nu ska jag ringa två viktiga samtal, hörs senare eller ngt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback