Utkast: Dec. 9, 2011

två bilder sen igår efter jag hade tjutit hela kvällen haha. det är därför ja är "fläckig".
okej... idag har min uppdatering sugit, men fick ett bra men ändå tråkigt besked idag. usch detta kommer bli jobbigt. jag förstår inte varför alla tråkigheter ska hända mig, ö********, m*********, det som hände igår, o nu detta, hur mycket klarar en människa av att ta egentligen?
gräver ner mig i en grop o kommer fram när lite glada nyheter kommer, det skulle sitta skönt just nu.
men men, upp med humöret o försök att vara glad kanske?

BEFORE YOU KISS HER:

- Grab her waist

- Pull her closer to your body

- Look into her eyes

- Look at her lips while biting your lip

- Look back into her eyes again

- Grab her face gently

- Then slowly leain in & kiss her


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback