OM ALLA GAV VARANDRA ETT LEENDE NÄR VI MÖTTES, SKULLE DET RÄCKA FÖR ATT VÄRMA UPP HELA VÅR JORD.

DET SNÖÖÖAR(/SNÖADE?) I NÖRRKÖPING!
förlåt att ni får två bilder av samma yttligare en gång, men aa någonting har hänt mellan datan o iphonen så aa, kunde bara få in typ en bild av typ sju.. suger lite ja vet.
men aa däckade typ förut, när ja smsade med s-t♥, haha inte så snällt kanske men mådde verkligen sämst, mår skit nu med men aa då var det extremt, nu är ja bara värre än förut, mår ja inte bra imorgon när ja vaknar skiter ja fan i skolan, o stannar hemma o vilar upp mig! har ju frossa, genom förkyld, tappar rösten o är as hes, hostar slem o hickar så det gör så ont i magen så ja tror ja ska spy o ja börjar gråta av hickarna, bääääää...
aja vaknade upp vid kvart över nio o då drog ja med mig emil till ica, köpte gurka o dip som ja satt o åt när ja kom hem, gött. nu ska ja lägga mig framför en film som handlar om julen eller ngt, kanske sunes jul (ännu en gång) den gör mig ALLTID glad typ. så a hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback