IN THE END, I KNOW ITS WORTH ALL THE PAIN AND ALL THE SUFFER TO GET WHERE IM GOING, AND GET WHAT I NEED.

okej, förlåt, men har haft fullt upp hela dagen, det börja med att jag åkte till tandläkaren, åkte hem väckte e♥, satt en snabbis vid datan o snacka med en tjejkompis, gick till ica o handla med c&w, gick hemmåt mötte j & g, stod o babbla med dom, kom hem, bakade knäck och julbröd, gick o la mig en stund, åt mat, gick o la mig igen, städade rummet, o avslutade det hela med att göra pepparkaks hus med e♥ och sen se en as bra film som ja kommer tipsa er om imorgon! nu ska jag sova ska upp tidigt o fara iväg, usch ja hoppas på det bästa denna gång!

Kommentarer
Rebecca säger:

kikar in :)

2011-12-15 | 23:27:43
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback