ERKÄNNANDE: HAR INTE VARIT ÄRLIG MOT ER.

har fått en fråga om varför jag inte bloggar så mycket fast jag lovar att jag ska göra det så tänkte berätta lite för er så ni kanske har lite överseende med det hela...
Jag delar inte med mig av hela mig här i bloggen, ändå får ni veta mestadels av det fysiska och nästan inte det psykiska, ni får ju läsa om vad jag gör o har på mig, vilket är fysisk men även om jag är sjuk vilket är både fysiskt och psykiskt för man är ju sjuk på in och utsidan om man tex är förkyld, aja skit samma ni fattar. men varför jag inte bloggar så jättebra, jag springer på olika möten hur ofta som helst, försöker samla ihop mig själv eftersom jag känner mig så sjukt trasig just nu och det är anledningen till att jag inte bloggar så mycet, utan mest "när det passar mig" just för att när jag inte är på möten har jag fullt upp med mig själv.
aja, questions?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback