BITCH I'M SPIDERMAN

Står Just nu o väntar på bussen från annie ner t farmor så ska vi käka där o fixa oss sen blire iväg t vilbergen o föra hos pontus med danne o dom o sen bär det av till fiesta.. Inlägget innan skulle publiceras i förrgår fast aa det va natthumor inatt med fast med danne o linus bara. Igår var jag i vilbergen hela kvällen o natten, med danne linus pontus emil annie rasmus o ngra till, spela xbox o så, sen GICK vi t hageby c jag annie rasmus linus o danne drog sedan hem t mig jag danne o linus så mötte vi emil o zacke sen drog linus ja o danne t vilbergen igen där ja tillbringade natten, aja vi får hörs senare ska försöka ta många bilder!! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback